هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: